090417-090418

okej, nu var helgen över igen, går för snabbt..
men nu tänkte jag berätta lite kort om helgen iallafall.
fredagen tillbringades med massa folk på hagges 18 års fest!
Kvällen blev faktiskt helt okej, så tack alla :)

lördag, vaknade av att jag inte alls mådde bra, yr och varm
och självklart hosta som jag gjort nu dom senaste veckorna
känns det som. Låg i sängen hela dagen kan man nog säga,
sen iallafall mot kvällen sen blev det till konserthuset för att
kolla på alla uppträdande, o grattis till er som vann.
Sen hur kvällen slutade, vet jag inte ens om det är värt att ta upp,
eller hur elham haha ;) men vi tog iallafall taxi till hallsberg runt 12 tiden,
men blev lika snabbt taxi hem igen, säger
bara så, det räcker. Men tack iallfall för kvällen elham

Kommentarer
Postat av: Elham

haha bästa kvällen , så misslyckade. men alltid mys o va me mee dig babee!

2009-04-20 @ 19:12:40
URL: http://elhamsaeedi.blogspot.se
Postat av: Anonym

hahaha, alltså går inte ens att låta bli att skratta :) men tack detsamma gumman!

2009-04-21 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0