090417

skippade dagis idag, hade verkligen ingen lust att gå iväg.
Senare idag kommer nog lite folk från karlskoga hit, så styrs
det fest ikväll, grattis hagge på 18 års dagen!

måste bara säga att jag har nog världens bästa mamma..
jag vet inte om du läser det här, men du är säkert inne och kollar
ibland vad jag skriver här inne och sådär. tänkt på en sak, att det kanske
inte är många gånger jag berättar för dig hur tacksam jag verkligen
borde vara som har just dig som mamma. du har en av dom
största platserna av mitt hjärta. du, johan och pappa är det absolut bästa jag vet.
men du mamma speciellt borde jag nog tacka,
för allt du verkligen gör. du gör nog mer än vad du kanske behöver,
och jag borde vara så tacksam som har dig. jag älskar dig, världens bästa mamma





r.i.p min lilla bebis, eliott <3

Kommentarer
Postat av: DaNaAaAa

naaa, de var faktist gulligt skrevet av dig..

du glömde skriva in mitt namn ochså:D

2009-04-17 @ 16:15:38
Postat av: sandra hauge

yes det är så det är :)

haha, jag glömde det va fett synd dana :D

2009-04-17 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0