090426

Nu var det ettag sen jag skrev igen, hinner inte riktigt med det här
längre. Men det kommer lite inlägg då och då iallafall.


Vart ledig från dagis sen i onsdag, för skönt har det varit.
Men nu är det söndag, och tillbaka till dagis imorgon igen..

Helgen har iallafall helt okej! I fredags mötte jag till en början elham
på stan, gick runt o kollade lite, senare tog vi bussen till karlskoga
där vi mötte allt folk. Kvällen tillbringades på tivolit till en början,
kommer nog aldrig växa ifrån break dance (karusellen) skrattar lika
mycket varje gång, den har alltid vart en favorit :) Senare sen drog
vi till erik, som styrde fest. Kvällen vart riktigt bra, bättre än vad jag
förväntat mig, så tack alla!

Igår, så tillbringade jag dagen hemma hos Julia, massa fix & snack.
Senare sen drog jag, Julia och Natta iväg till brickebacken där någon
Natta fyllde 18, vi kände inte henne. Men grattis iallafall! Kvällen blev väl
inte direkt speciellt lyckad, men bra sällskap hade jag iallafall.
Speciellt tack till dig Julia :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0