11.28 äntligen sol!

Idag stannade jag hemma ifrån dagis, orkade verkligen inte.
Inte sovit alls bra inatt, vaknat flera gånger och inte kunnat somna om.
Gick iallafall upp vid åtta tiden imorse, så att jag ska kunna somna tidigt
ikväll och kunna gå iväg och jobba imorgon iallafall.

Äntligen, nu börjar snön försvinna och solen komma fram, fan va skönt.
Hoppas det håller i sig nu och blir varmt och skönt.
Tänk när det blir sommarlov, att vakna upp av att solen lyser
in genom fönstret, sen bara gå ut och sätta sig på balkongen,
och sitta och äta glass, sen sätta på sig shorts och linne och tofflor,
klänningar och ta med sig bikini och gå och bada och ligga o sola
och bli brun. Fan va skönt! allt är så mycket fräschare på sommaren,
känns det som. Ge mig det nu!

Senare sen ska jag nog träffa kiki en sväng och fika med han.
Sen kolla lite på stan chansar jag nog på, ska kolla om jag hittar
några nya jeans och jacka.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0