22.22

Gårkvällen tillbringade jag tillsammans med sara till en början,
sen åkte vi hem till malin där massa folk var, trevligt.
tur att jag har dig syster, tack för allt och att du finns där som du verkligen gör.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Legat i sängen och kolla på tv, för det mesta.
Men fick även lite sällskap av Sandra en sväng, så vi käka och hade det mysigt
bara, det behövdes. Nu nyss kommit hem, vart o träffat niel och suttit och snackat
och så, trevligt. Så nu blir det nog lägga mig framför tvn snart igen, sen sova.
Så sjukt seg i kroppen, och fortfarande hostar jag som fan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf skriver du aldrig ngt för :(

gillar din blogg!

2009-04-13 @ 22:11:11
Postat av: Anonym

vrf skriver du aldrig ngt för :(

gillar din blogg!

2009-04-13 @ 22:13:19
Postat av: Anonym

thanks :)

vem är du?

Det kommer det kommer, men har haft fullt upp

hela lovet och inte orkat sitta vid datorn, men

det kommer :)

2009-04-14 @ 15:18:40
Postat av: tellivanelli

tack sötnos får bli fler då:)



vad vville du förut när du skrev ? svara i min blogg så jag ser <3

2009-04-14 @ 17:18:10
URL: http://tellivanelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra de :)

2009-04-14 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0