schools out

inte skrivit nu på två dagar tror jag det är, men har inte haft tid.
 Har haft fullt upp hela dagarna, men nu tänkte jag skriva ett snabbt
inlägg innan jag ska börja fixa mig, sen blir det fest i brickebacken
och vidare till schools out efter det..

igår iallafall så åkte jag till karlskoga, för första gången på flera månader
tror jag det är, eller så det känns iallafall.
Tyvärr hann jag inte träffa så många av dom som jag brukar/brukade umgås
med där, lite andra saker ivägen. Va till en början på fest hemma hos henke
iallafall med tjejerna. Efter det trog vi vidare till en annan fest, hos någon
ann-sofie tror jag hon hette till och med. Det var väl inte direkt det roligaste
jag vart med om man säger så. Kvällen slutade med att jag sov hemma hos
emma iallafall. Kul och se dig igen!

Vaknade vid tio tiden imorse och tog bussen hem, där lilla ida satt och gjorde
mig sällskap, mycket trevligt! Men nu börjar klockan bli rätt mycket redan och
jag ska nog sätta igång och göra mig iordning, lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0