2 TIPS!

Ni känner nog igen er med det skulle jag kunna tänka mig.
Men ni vet när ni kommer in på någon sida och hittar något som
ni verkligen tycker är snyggt och som ni verkligen tänker att den/dom
vill jag ha. Men sen när man kollar på prislappen så börjar man tveka och
istället tänker är det verkligen värt pengarna?
Sen hittar man ungefär samma vara fast i en annan butik som nästan
ser exakt likadan ut fast så mycket billigare, det är bara något som skiljer sig.
som till ex här:




Den första bilden är det; Rare fashion som kostar 449:-
Den andra bilden är det; Vila som kostar 299:-

Dom här påminner ju om varandra, fast tyget skiljer ju sig lite.
Jag själv föredrar klänningen från rare fashion med tanke på det
tyget, tycker den är skitsnygg! Men för er som inte tycker att det riktigt
är värt pengarna kanske den ifrån vila är bättre att beställa?


Båda klänningarna finns o köpa på www.modegallerian.se som jag skrev
ett inlägg om i det förra inlägget!


Den andra exemplet är det här:

Det skiljer sig inte mycket i pengar, men en hundring iallafall det är alltid något.
Dom två första klänningarna till vänster kommer ifrån www.ginatricot.se
och ser nästan exakt lika dana ut som dom två andra längst till höger som kommer
ifrån www.nelly.se Det som skiljer sig åt är väl att dom ifrån gina har axelband,
men det är ju inte svårare än att bara vika ner dom, så syns dom inte längre?
Sen det jag har märkt, jag har både en klänning ifrån nelly och en från gina,
skillnaden är att den ifrån gina är lite längre och att rosetten skiljer sig lite med,
men det är ju inget man tänker på.





Kommentarer
Postat av: joanna

dom ser ju typ likadana ut. jag hade lätt valt den billigaste :)

2009-08-12 @ 13:02:02
URL: http://nannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0