23.29

Ligger här i sängen, som jag gjort nu i ett par timmar tillbaka..
Mamma handla hem lite gott till mig, så tog min chockladkaka, dricka och
youghurt och gick och la mig i sängen och kollade på vänner först,
det är så jävla bra! sen började en film som hette stolthet och fördomar,
inte riktigt min typ av film kan man nog säga, men den dög väll.
Tänkte bara skriva ett kort inlägg sen tänkte jag stänga av datorn och fortsätta
kolla på tv och försöka sova.
Vissa dagar kan man verkligen känna sig så jävla nere, men inte riktigt över någon
speciell anledning? eller anledningen finns väll såklart,
men av osäkerhet och rädsla
kanske man kan säga att det beror på? eller iallafall i just det här tillfället?..
Kände bara för att skriva av mig lite, nu tänkte jag gå och
borsta tänderna och tvätta ansiktet
sen krypa ner igen. Så hoppas jag på att vakna upp
med lite bättre humör imorgon,
allahar sina bra och dåliga dagar helt enkelt.

godnatt&sov gott, ser fram emot en ny dag med nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Natasha

sv; åh tack!

2009-08-11 @ 23:50:05
URL: http://natashaazarmi.devote.se
Postat av: ems

Sv: Naaawh sötnos jag saknar dig också!

2009-08-12 @ 10:23:59
URL: http://emmabjorndahl.devote.se
Postat av: Lil Star

Du har rätt. Alla har sina Dagar :).

Men ibland kan de vara Lätt ibland Svårt.



De beror på vad som händer runt omkring , Eller man kan oxå få en Dålig känsla o bara må Sämst.



Men du smilar oftast , Du är go o glad Like Kex Choklad :)

2009-09-30 @ 15:18:05
Postat av: Anonym

sv till lukas;

Det är helt sant som du säger bebi :)

haha yes, försöker iallafall att alltid hålla humöret på topp!

2009-09-30 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0