storstädning

Nu har klockan hunnit blivit 23.15 och jag tänkte snart krypa ner i
sängen igen och kolla på någon film. Har så sjukt ont i ryggen, men vet
inte riktigt varför.. Idag har jag iallafall vart o hälsat på sara en sväng, sen
storstädat mitt rum, man kan säga att det låg kläder överallt. Så nu är det inga
kläder kvar allt är upphängt o ihop viket. Passade även på att rensa så fick två
sopsäckar till över med kläder som jag inte använder.
Men nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, så hörs vi imorn istället sleeptight!


3 dagar kvar, nu närmar det sig kroatien girls!
imorn blir det in till stan o växla pengar o fixa
allt som ska köpas innan vi drar.

Kommentarer
Postat av: b&v

tack så jättemycket! Kul att du gillar vår blogg :)

2009-08-26 @ 12:22:43
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: sandra aigner

ge mig kläderna då!

2009-09-29 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0