ändrade planer

okey ändrade planer,
gick iväg o käka med mamma istället och gick hem direkt efter
pallade inte fest verkligen, inge taggad för de alls.
Istället kom de hem lite folk hit så har de vart filmkväll o lite sådär.
Nu sitter jag här ensam hemma i lugn o ro och lyssnar på musik
känner mig lite uttråkad fast ändå inte, på så konstigt humör idag.
Ska snart göra iordning lite varm obóy m grädde iaf, mumms!

helt sjukt verkligen, nu är de bara 33 dagar kvar tills jag är 18!!
nu börjar istället ångesten komma att de går så snabbt, hur
ska ja hinna med allt som ska hinnas med innan, känns helt sjukt!
Men samtidigt ska de bli så jävla kul verkligen, som jag längtat..


Kommentarer
Postat av: Sofie

vilka folk va det då? :)

2009-12-13 @ 01:26:33
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till sofie: De vet du redan nu ;)

2009-12-13 @ 14:50:50
Postat av: Sofie

Iknow, skrev detta innan du sa ;)

2009-12-13 @ 17:37:16
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0