fredag

Hann aldrig skriva igår, tänkte på de flera ggr men orkade
aldrig, sen när ja väl tänkte så hade klockan dragit iväg så mkt
så kröp ner i sängen då istället.

Men igår var jag iaf i skolan, as soft! Hade inga lektioner alla
blev inställda. Så vi var bara och kolla lucia tåget sen fick vi gå hem.
Helt sjukt va fort de går alltså! redan lucia, då fick man lite julkänsla
iaf. Bara väntar på att snön ska komma nu oxå! Trött på regnet..

Efter skolan drog jag upp på stan en sväng för att möta leilan, så gick
vi runt o kolla lite kläder och käka o sådär bara. Sen kom även nirode
och hallsberg folket! så tillbringa dagen/början av kvällen med dom,
mycket trevligt! Sen åkte jag iaf hem för att kolla idol finalen,
o erik vann! :) Kvällen tillbringades här hemma, super mysigt!
Blev en lång kväll, trotsallt.. haha!


Vaknade vid 3 tiden idag, helt chockad när ja vakna o de typ
va mörkt ute. Trodde de va mitt i natten, hehe. Men iaf!
Idag blir de lite fest tror ja, inte alls speciellt taggad men aja
blir nog bättre sen! Så tänkte iaf hoppa in i duschen nu, så hörs
vi senare eller imorn. Jätte tråkigt inlägg med bara massa text
men får bli förbättring till nästa! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0