fredagsmys

Äntligen fredag!
& det har vart så jävla lyckad fredag så de finns inte,
allt har vart så bra idag på något sätt o allt i skolan gick
precis som de skulle. Ni gjorde min dag idag!
När jag kom hem fortsatte jag faktiskt att plugga fast de är
fredag?! sjukt. Men känns som att lika bra att få allt gjort
så kan man chilla sen sista veckan o sådär innan jullovet istället
för att slita med allt då i sista sekund.
Så idag har jag iaf gjort klart; my visit to LA, sv recension,
Matte, Insändare, Australia, en saga till sv, Liberalism!
blev klar vid halv åtta tiden ikväll, men de va värt de.
Så nu är jag nästan helt klar med allt som ska va klart innan jul :)

Precis suttit och kollat idol med mamma oxå, alla är riktigt bra.
Men Erik tar nog hem allt känns det som.
Sen mellan varje paus som vart har jag satt på två låtar gång på
gång, som jag fastnat för. En av låtarna är självklart - fredagsmys
(som var med i OLWs reklam) så klockren, speciellt när de eng raderna
kommer in, sen helt plötsligt lite svengelska på mysa mysa mysa, ni måste
lyssna för att förstå. Sen den andra som är riktigt bra är ju såklart
I Can Transform Ya med chris brown ft lil wayne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0