good morning everybody

godmorgon allesammans.
nyss vaknat kan man väl säga och precis hunnit äta klart min
frukost. Så nu sitter jag här, de blev en sen kväll igår trots allt
somnade inte för ens klockan 5 imorse tror ja de va..haha
Snart ska jag ut oxå för att möta sara och ta en liten promenix
med hennes hund Melker. Sen får vi se, om det styrs mot hallsberg
idag med catia eller inte, men som de ser ut nu är det så det ligger till.
Men jag får se, om jag joinar eller inte, så seg idag!

Igår handla jag ju som sagt en hel del som sa skrev, lite smått
o gott. Men de var behövligt! Så nu tänkte jag bara berätta lite
kort, sen får bilder komma senare troligtvis, för har inte hunnit
tagit några bilder.

Gårdagens inköp
vantar, halsduk, skor, jeans leggins, randig tshirt, svart stickad kofta,
2 en axklade linnen- rött och svart, en svart tunika med en paljett rand
fram till, parfym, smink, julklapp till mami,
så nu har jag bara till min bror och pappa kvar, frågan är bara va jag ska köpa till dom..


nu ska jag lägga mig o vila en stund till, sen ut i det kalla.

Kommentarer
Postat av: virran

haha javisst vare litte roligt inlägg! satt och kollade igenom gamla bilder och sånt, så hittade jag massor och så fick jag ideén ;) saknar oss också, gjorde så mycket roligt. jo det är bra med mig och hoppas detsamma med dig! ja, vi får hitta på något! miss u too

2009-12-20 @ 13:04:51
URL: http://veronicahedlund.devote.se
Postat av: Lotta

sv;

ja jag var inne på ur&penn förra veckan och det var då jag såg dom! :D så grymt snygga och fräna :)



jag skulle vilja ha någon annorlunda färg som man inte använder så ofta, och ha på sig ibland när det passar. dom syns ju verkligen :)

2009-12-20 @ 15:04:11
URL: http://lottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0