grattis mormor!

Nu sitter jag här igen, tänkte att jag skulle skriva lite för igår
sen gör jag ett inlägg för sig sen för idag.


Igår va det 1 december, helt sjukt. Det går så snabbt! Snart
är allt det där som jag ser fram emot redan här (som
jag skrivit om i ett tidigare inlägg). Iallafall, igår
så var jag ledig från skolan och va och fira min mormor som egentligen
fyller år idag (den 2 dec) tänkte även lägga ut en bild hur jag såg ut,
så jag uppfyller lite av era önskningar, men det är inga bra bilder direkt,
dålig kvalité! Men det var iaf hur trevligt som helst, dom bjöd på god mat,
dryck och massa fika o gott! Hoppas du hade och har en toppen dag idag mormor :*




svart klänning och silver halsband
och silver ringar i öronen



Kommentarer
Postat av: alette

gud va fin du är :)

2009-12-02 @ 21:18:32
URL: http://aletteclementzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0