hey!

hey igen allesammans!
Det har vart toppen allting, åkte ju till uppsala i onsdags
till min mormor. Så har jag med resten av släkten på mammas
sida firat jul där, mysigt som alltid! Fick en massa bra presnter,
tack alla verkligen :* Sen blev vi kvar där, o i längden blir de kanske
lite segt men det var iaf hur skönt som helst o komma bort lite ettag.
Sen tog jag o johanna tåget till sthlm, o va bla på mellandsags rean-
som jag inte direkt uppskatta så grymt mkt folk överallt o så rörigt över
allt så jag orkade knappt kolla iaf så plus att jag var grymt trött med tanke
på hur lite vi hade sovit natten innan ungefär 2,5 timma.

Det var iaf toppen i både i uppsala och i sthlm, så de inte uppfattas fel.
För de va även mkt annat vi gjorde som va väldigt uppskattat!
Tog iaf bussen hem igår alldeles själv- så de va lite segt men sov för
det mesta. Så var iaf hemma i örebro igår vid 10 tiden på kvällen,
väl hemma hade mamma gjort iordning jätte god mat- plankstek m mos.
Kröp ner i sängen o kolla på någon bra film som va på tv:n minns tyvärr inte
vad den hette. Säger bara- borta bra, men hemma bäst!

Kommer lite bilder senare sen, har inte haft orken att lägga in dom än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0