insperation



jag, likt som många andra kollar gärna och beundrar kändisar.
Det här är bara fyra av alla kvinnliga artister som finns som jag tycker är
helt otroliga alltså. (Finns så många fler, ex beyonce, kim, rihanna..)


adriana lima, megan fox, nicole scherzinger och miranda kerr

(måste oxå tillägga att det är kul att så många läser min blogg, själv gör
jag det bara som en kul grej med brist på annat-som nu när jag inte orkar
eller har lust att göra något. Hade iaf besöksrekord igår!)




Kommentarer
Postat av: ida

tack du! :D du är jätte fin du med , älskar ditt hår :) Plus hon är super snygg ! <3

kramar

2009-12-20 @ 12:50:39
URL: http://idahjelmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0