jullov!!

Igår fick vi äntligen lov, hann inte skriva, eller rättare
sagt jag hade varken lust eller ork till det. Tillbringa iaf
gårdagen med catia igår kan man väl säga, guld!


Nu sitter jag här och bara lyssnar på musik fan va bra rihannas
och chris browns nya album är. Man börjar undra om chris gör
sina låtar för att verkligen få tillbaka rihanna eller om det är för
att få tillbaka alla fans? - så att man ska tänka, han ångrar de verkligen.
Enligt mig är han fortf bra det kan ja inte förneka, men självklart
helt sjukt de här med misshandeln. Min mamma åkte nyss iväg och skulle
handla julklappar så nu sitter jag här lite spänd.. för vi har fått
hem massa lappar har jag allt sett med paket som ska hämtas ut.
Nu är det inte långt kvar till julafton alltså, då får jag äntligen träffa
alla släktingar o allt igen, myspys.

Mamma skulle även handla med en tröja till mig, consealer och hårfärg
så jag får väl visa resultat sen. Känner ni igen er när ni köper hårfärg
men ändå går den ut nästan på en gång? För mig har den gjort det de
senaste gångerna, och det är så störande så nu har jag bett henne köpa
ännu en annan slags och hoppas på att jag ska få mörk brunt hår nu som
verkligen håller sig i ett tag iaf! annars blire besök till frisören :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0