livet!

Idag har det vart en kanon dag alltså, först som jag sa en sväng till
stan o fika o lite sådär med kristin, sen blev det hem bara ta det lugnt
en stund sen iväg för att träffa lite folk på stan, så drog vi till kinamuren
o käkade, jätte trevligt sällskap och jätte god mat! Senare blev de en sväng till
nil, och avslutade kvällen hemma hos alexandra, super mysigt. Åt vofflor och
massa snack och skratt, som vanligt. Även massa tv tittande och självklart
gick vi ut en sväng och gjorde oss varsina snöänglar, som tyvärr inte gick
så bra att få med på bild. Men de har iaf vart toppen, och uppsala fick vänta
till imorn, så nu åker jag här ifrån vid halv tre tiden imorn. Så börjar fundera
på om jag ska börja packa redan nu (02.18), äre värt de? så jag slipper gå
upp tidigt imorn för att börja göra det? återstår att se hur de blir.

Helt galet, nu äre bara en dag kvar, sen är det julafton känns helt sjukt!
Men de ska bli så himla mysigt, o träffa alla speciellt, o all god mat och bara
en massa mys! Som jag sa, så får vi se hur bra uppdateringen kommer vara,
inget jag tror jag kommer lägga ner så mkt tid på, så vi hörs när vi hörs, ciao!

såhär bra va kvällen! eller hur alexandra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0