my place - t pain

sådär ja, blev inge inlägg igår med hade ingen lust.
Var iaf på stan en sväng med Sofie och Julia och shoppade
lite, blev bara lite bra att ha saker, lite nya ögonskuggor,
lösögonfransar o lite sådär?

Även idag blev det en runda på stan, köpte ett linne som va
enaxlad, nitar som ska sättas på, på ett linne, nya lösögonfransar,
örhängen, armband, sen minns ja inte om de var så mycket mer.
Till mitt sällskap var iad Kristin- mycket trevligt med mycket skratt.

Dom här två dagarna har vart toppen! Nu är det nyår redan imorn, känns
sjukt och det konstiga är att jag är verkligen inte ett skit taggad inför det!
Sen är det så galet kallt ute, så det känns segt att bara tänka på att man kommer
behöva stå ute och frysa där i flera timmar imorn vid 00.00 tiden
då det blir nytt år- 2010- nytt år, med nya möjligheter?
Hörs senare! Nu ska jag iväg hem till Sara som ska flytta till oxhagen till egen
lägenhet, fatta va skönt.. Där jag troligtvis kommer spendera en hel del tid! :)

Kommentarer
Postat av: joanna

oh,tack! det är en klänning dock, från vila ;) ja, när kan du? saknar dig med!

2010-01-01 @ 22:54:00
URL: http://nannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0