onsdag

onsdag, mitt i veckan.
Längtar till att det ska bli helg!
Då har jag tänkt att gå på den här nya skräckfilmen
bla. Bara för det minns ja inte riktigt vad den hette nu,
men ni vet väl vilken jag menar? den som är verklighetsbaserad.

Idag har jag iaf mest tagit del lugnt o tillbringat dagen på
njuta kan man väl säga! trevligt :)
Hann även förbi zara en sväng, va mycket snyggt dom fått
in alltså. Letade även efter nyårs klänning, men hitta inte
någon som jag fastna för, så jag får fortsätta leta på lite här
på datorn ist! Har ni förslag på vart de finns fina får ni gärna
tipsa o länka till mig!





vit new york tröja
svart tubtopp
svarta jeans
silver smycken
vågit hår




Kommentarer
Postat av: La alette ;D

snygg tröja :)



& du är alltid lika fin <3

2009-12-09 @ 20:56:09
URL: http://aletteclementzon.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

assnygg tröja!!! FAST jag hatar den.

love u

2009-12-10 @ 12:05:46
URL: http://juliascribble.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till julia:haha i know!

Nu är jag som henne ;)

Tack så mycket gumman, and i love you!

2009-12-10 @ 17:41:05
Postat av: La alette ;D

ska aldrig gifta mig ;p

2009-12-11 @ 02:30:52
URL: http://aletteclementzon.blogg.se/
Postat av: Aljunkan

Åh, Sandra du är så jävla fin :)

2009-12-13 @ 14:07:58
Postat av: Anonym

sv till Aljunkan:

va söt du är!! Tack så jätte mycket o desamma verkligen! :*

2009-12-13 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0