snöö

helu!

Tyvärr så vaknade jag med världens hosta, och jätte seg i hela
kroppen. Som några av er kanske vet har jag väl vart lite halv sjuk
fram och tillbaka. Men nu tänkte ja nu är de på riktigt..
Men de blev bättre framåt kvällen iaf, så de va skönt.
Så fick jag besök av min lilla skrutt Sandra, så vi köpte hem lite
godis, o dricka och sådär och satt framför tvn princip hela kvällen
med mycket snack o skratt, som vanligt.
(Det var nämligen såhär, att ingen av oss hade direkt någon ork till
något, eftersom ja va ju lite halv sjuk och samma med henne.)
Men senare vid kanske 12- 1 tiden på natten fick vi för oss att göra något
galet, så de sluta iaf med att vi gick ut och åkte lite pulka och lite sådär, kul!

Gjorde inte saken bättre, när vi kom in sen efter hur mycket skratt som helst,
så var båda mer förkylda än va vi va innan, men de va värt de...

Kvällen fortsatte med lite myspys bara, sen äntligen led de mot sängdax
och somnade som en stock. Tack för en toppen dag/ kväll Sandra! :*


en bild säger mer än tusen ord.. ;)






Kommentarer
Postat av: sandra

för kul, tur att jag verkligen stannade kvar, grymt kul! :D

2009-12-25 @ 02:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0