söndag..

fortfarande inte hunnit tagit några bilder, men tror vi gör som
så att jag lägger ut de lite när jag har de på mig istället!

Blev ingen hallsberg idag som ni märker. Hade verkligen varken
lust eller ork till det. Istället har jag spenderat dagen med sara
eftersom hon åker till afrika inatt, livet- skulle så gärna bara vilja
hoppa ner i hennes resväska o följa med..

Vi gick iaf ut tidigt imorse på en lång promenix med melker- hennes hund.
Sen blev det lite käk, och sen inpuls åk till stadium först, för sara skulle ha
mössa. Men fanns inte mkt där direkt så det blev en tur till marieberg,
så vi har väl spenderat resten av dagen där. Är helt sjukt trött alltså, så idag
blir de nog en lugn hemmakväll. Men det behövs de med ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0