stan- marieberg

hey igen!
Nu tänkte jag ta mig tiden till att skriva lite igen
och det kommer bli ett tråkigt inlägg med bara text men ska
försöka förbättra mig lite med bilder och så.
Precis kommit hem efter att ha tillbringat dagen på stan
och senare blev en tur till marieberg med andrés,
meningen va att jag skulle hitta något till nyår, men orka
inte ens kolla i den här röran som va på stan så drf blev de
en sväng till marieberg- blev dock inge till nyår ist fick jag med
mig en grå stickad tröja hem och ett par nya örhängen.


Imorgon blir det ett nytt försök på stan, med lite andra
grejer som ska inhandlas. Vet inte om jag skrivit det tidigare
men för mig blir de ingen klänning till nyår, för de kommer
vara så grymt kallt ute, känns inte värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0