tisdag!

Okej, skrev aldrig igår. Men måndagen var helt toppen!

Idag så har de vart lite segt, men åkte iaf till hallsberg vid
3 tiden där någongång, och träffa folket där. Spela lite pingis
och biljard, och jag lyckades ta hem segern! :)
Tack iaf för en toppen dag/kväll, ni är guld.

Nu sitter jag här och kollar faktiskt
på fotboll oxå haha, Wolfsburg-Manchester United.
Tänkte ta mig ett bad såfort den är slut och plugga lite, sen
krypa ner börjar ju åtta imorn med hotell så..

Jätte tråkigt inlägg jag vet, men de får bli bättre imorn med lite
mer bilder och sådär förhoppningsvis! peace

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vafan sandra, först radio sen fotboll:D

2009-12-08 @ 23:11:46
Postat av: Anonym

sv till sandra:

HAHA LIVET gumman :)

ska lära dig med!

2009-12-09 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0