snö!

vilken dag det har varit, känns som jag hunnit med massor och
klockan är inte ens mkt.. Imorse iaf, de va den värta på länge!
fast ändå rätt rolig måste jag ju erkänna. Men de börja med att
jag var påväg att försova mig, skynda mig o duscha då ja märker
att de är slut på balsam. Då börjar irritationen komma (eftersom
ja har lite längre hår så är det jätte jobbigt att borsta ut annar.)
men de får gå iaf! sen när jag ska gå in i min brors rum o göra mig
klar( för att de är bäst ljus där) så råkar jag rycka loss handtaget
så att de går sönder, för jag skulle skoja med mamma haha. Inte
nog med det,jag stoppar in de igen bara så de sitter löst sen glömmer
jag självklart bort de o drar i ena sidan av hand taget så själva den
där järn grejer ramlar rätt på min fot så de börjar blöda. de var väl allt,
sen blev de rätt kul ändå, jag o mamma alltså säger ja bara..
när vi väl drar igång, då gör vi verkligen det. love u!!

sen iaf kom ja iväg, sluta jätte tidigt redan vid tio tiden tror ja de va.
Då gick jag till stan o kolla massa kläder bla de jag hade lagt ut att ja
ville ha! De försvann lite från den listan kan man säga, som inte satt riktigt
som jag hade tänkt. Men två av tröjorna ska köpas in :) kanske tre..
Man får ju inte köpa för mkt nu innan jul heller, för man ska ju önska sig
i julklapp något oxå.


Men efter morgonen har de vart en toppen dag iaf,
har även hunnit med och träffat mina små kusiner
oscar och isac som kom hit från karlstad.
Så vi var ute och njöt av de fina vädret, så åkte vi lite pulka
och bob oxå! saknar er redan mina små pluttisar.


säger bara, äntligen kom snön. Nu vill jag åka snowboard!!

tyvärr finns de bara en bild på oscar
och isac från i sommras när dom var här o besökte oss.

bild från idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0