today!

så, nu tar vi dagens!
Okej, vad har jag gjort idag. Först var jag iväg och
träffa lite vänner och käka på njuta, bakad potatis
med kyckling blev de självklart för min del, de är så
himla gott. Tog även en sväng förbi stan, köpte mig
ett nytt halsband och en enärmad tröja- bild kommer
senare. Senare åkte jag iaf iväg och träna och nu har jag
precis kommit ur ett varm bad, det var så skönt.
(som ni förstår, har jag inte vart i skolan idag heller- ledig
men imorn sätter de igång igen.)

Sen nu har jag tänkt, har ju så länge velat börja i dans igen
så nu tänkte jag att jag skulle ta tag i det på riktigt och skriva på
en sån där ansökan lapp och skicka in, så hoppas jag att det inte
ska vara fullt så börjar jag till efter jul, då det ska starta ny termin.


bild från idag,
stora silver ringar
vit enärmad tröja
vit stickad tröja
mörka jeans
skinnjacka
pälsväst



Kommentarer
Postat av: Sofie

Så snygg man kan va då! :)

2009-12-02 @ 17:03:16
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

håret <3

2009-12-10 @ 12:04:46
URL: http://juliascribble.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till julia:

tack gumman! Men du ska absolut inte säga ngt, ditt hår är så himla fint! :)

2009-12-10 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0