torsdag

Råka försova mig imorse igen...
Vet inte varför jag har råkat att börja göra det,
vaknar som i sömnen på något sätt o stänger av telefonen
bara helt sjukt! Men nu ska jag börja lägga ifrån mig telefonen
säng bordet ist eller något så jag måste sträcka mig efter den.
Annars ligger den ju bara i sängen, under kudden så då
kanske de är lätt hänt att man gör så som jag har börja göra..

Idag var jag iaf förbi julia en sväng på hennes praktik plats en
sväng innan jag gick vidare till skolan för att ha naturkunskap.
Det blev en kort skoldag idag, men efter de gick jag iaf upp på
stan en sväng och mötte ahmed, så kika vi runt lite sen som
vanligt, tillbringade vi iaf dagen på njuta, trevligt!

Måste även säga att jag har fixat jobb tro de eller ej!
Kanske inte de bästa, men alltid något och förhoppningsvis kommer
jag trivas, de blir iaf på en resturang vid jt så som de ser ut nu.
Så ska väl ta mig dit till början av nästa vecka o prata lite tider och
sådär, så får vi hoppas på att de passar och sådär.
Återkommer
väl när allt är helt klart hur det blir så ska ni få höra :)



Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

fan va nice me jobbrå! vill också. snart mellandagarana fan..

2009-12-10 @ 19:30:09
URL: http://juliascribble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0