torsdag

Nu äntligen har jag lyckats slagit mig ner en stund o ta det lugnt,
snart krypa ner o sova, sista skoldagen imorn sen helg underbart!

Idag lyckades jag försova mig så va inte i skolan för ens vid 10 tiden,
men sen vid halv ett tog jag tåget till hallsberg o kolla på 'audition' i
alléskolan, men lyckades missa typ allt smart som ja är..
Men alltid lika kul o se er iaf och alla ni andra :*
Sen tåget hem, och direkt upp till stan o mötte kiki så har vi tillbringa
resten av dagen/kvällen på njuta. Tack för trevligt sällskap och allt, guld!

Blev inge plugg idag heller,expert på att dra ut på de..
Men nu till helgen tänkte ja iaf ta mig ngn dag till att ängna mig åt de
för det behövs just nu. Snart jullov oxå, det ska bli så skönt!!


peace!


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, varje lucka är laddad med fina priser, jag skulle bli väldigt glad om du ville delta :) Det går fortfarande att delta i lucka 1,2 och 3.

Kram Minnie

2009-12-04 @ 14:48:13
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0