Första inlägget

Nu har jag gjort som dom flesta andra har gjort, skaffat mig en blogg.
Eller rättare sagt gör ett nytt försök. Sist blev det att jag börja att
skriva ett inlägg
sen blev det aldrig något mer igen..


Tänkte att mitt första inlägg kan få handla om sommaren,
för det är helt sjukt va jag saknar värmen o allt som hör till sommaren just nu.
Tänk er, att ni vaknar på morgonen av att solen skiner in.
sen stiga upp och se folk utan alla tjocka vinter kläder.
Att bara kunna gå ut i shorts, linne och klänningar fan va skönt!
Det gör mig deprimerad det här jävla vädret, snö snö snö om och om igen.
Kan det inte bara sluta.. Jag vill bli brun nu, jag vill kunna bada nu,
jag vill köpa in massa nya sommarkläder och framför allt bikini.
bilder från västkusten sommaren 08:
 

nya inköp till sommaren:


besluts ångest, tre av dom blir det (den vita är ett måste) Kommentera gärna.


Kommentarer
Postat av: Amir

snygging! längtar med till sommaren :) haha blv du trött av promenaden igår lr ;)

2009-03-08 @ 20:49:14
Postat av: isabella

den andra :) blommiga typ

2009-03-08 @ 21:01:25
URL: http://isabellaorrfelt.blogg.se/
Postat av: annabanani

du behöver inte sommar för att vara brun, snygging

2009-03-08 @ 21:41:39
URL: http://annabohmans.blogg.se/
Postat av: sandra aigner

ja tycker den vita, den rosa och den blommiga bandeau skulle passa dig :D

2009-03-09 @ 20:13:27
Postat av: sandra aigner

ja tycker den vita, den rosa och den blommiga bandeau. skulle passa dig :D

2009-03-09 @ 20:15:30
Postat av: sandra aigner

jag tycker den vita, den rosa och den blommiga bandeau, de skulle passa dig gumman

2009-03-09 @ 20:19:34
Postat av: calle

rosa leopard och den vita var hetast

2009-03-10 @ 15:29:23
Postat av: evelina

den i leopard har jag :)

2009-03-16 @ 16:32:01
URL: http://evehedberg.bogg.se
Postat av: sandra hauge

svar till amir:

Ja, för skönt ska det bli. slippa det här jävla skitvädret och få lägga undan alla tjocka vinterjackor och skor och allt, för skönt :)

haha nope, mer du som blev!



svar till isabella, sandra, calle och evelina:

Ja dom är snygga som ni sagt! Men har bestämt

mig att det får bli den blommiga (andra bilden)

den vita och den som är leopard mönstrad :)



svar till anna:

haha jorå, nu är jag vitare än någonsin tror jag.

Vill ha sommar nu nu nu! du är snygg

2009-03-17 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0