förvånad själv, men snyggt.

Trodde aldrig jag ens skulle komma på tanken med klackskor, för jag
är så sjukt lång (1.77) och det räcker, behöver verkligen inte va längre.
Men jag tycker det är så otroligt snyggt när jag ser en lång tjej ha klackskor,
med typ tights eller stuprörs jeans så kanske är något jag ska pröva på iallafall.
Kommer verkligen inte ha till vardags men tänker när man ska va lite finare någon gång.
Skulle vilja ha ett par svarta lack, inte så jätte högklack men ändå en bit.
Sen skulle jag vilja ha ett par rosa oxå, faktiskt snyggt.
 
Lägger upp en bild på lite skor som jag tänkt att köpa oxå, såfort de finns pengar till allt.
Men dom blir mina sakta men säkert.

Gillar dom alla riktigt mycket. Förutom klacken på klackskorna att den är
i trä, det faller inte riktigt in på min smak men annars riktigt snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0