fredag lördag söndag

Fredagen började med att jag gick upp vid halv nio,
sen började jobba klockan nio.
Efter det blev det en sväng till stan, men hittade bara
2 tröjor från bikbok, ett linne och en stickad tröja.
Träffade även sandra och geilan en sväng. Sen tog
jag och sandra bussen hem till mig, och fixade lite och
myste tillsammans med mamma med god mat och snack.
Senare sen blev det att åka till vasa gården tillsammans med
lite folk och kolla på louise och emmelie och dom som dansade,
det va riktigt kul att se, duktiga. Efter det blev det en sväng upp till
stan där man nog kan säga att man mötte lite allt möjligt folk, haha
vilken kväll! det finns folk till allt, om man säger så.
Kvällen slutade som den gjorde, och jag och sandra åkte hem till
mig och sov i min sköna säng, tack alla för kvällen den vart riktigt bra!

Lördag, vaknade upp brevid sandra, mysigt.
Sen tog jag det lugnt hela dagen fram till klockan va typ 9, då
jag tog bussen till hallsberg där det va fest, grattis bazze som fyllde 18år!
Det blev en riktigt bra kväll iallafall, tack alla. Kul att se er igen,
alojs, rikard och lukas speciellt <3  (bilder kommer sen)

Söndag, klockan är nu halv tolv. Vaknade nyss, sovit så skönt.
Inget intressant, men det är så sjukt. Jag har börjat drömma så
sjukt mycket på sistonde, så irriterande för att jag vaknar alltid av dom..
Men imorse vaknade jag av en helt sjuk dröm, faktiskt lite rolig.
Idag blir det nog bara att ta det lugnt, kanske en sväng till marieberg o
kolla lite om det finns något där, fårse. Nu ska ja gå och lägga min i sängen
igen och kolla på någon film och kanske sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0