Grattis baby

Torsdag, en dag kvar sen helg!
och idag är det inte vilken torsdag som hellst, det är
min bästa väns födelsedag (sandra aigner),
grattis på födelsedagen älskling.
Tagga inför imorgon!

Helt sjuk seg dag förövrigt, vaknade första gången vid halv
åtta imorse av att jag inte kan somna om, va helt klar vaken.
sen helt plötsligt ringer sandra, och as garvar. Det gör ju
inte direkt saken bättre, så det blev en glad morgon, med
mycket skratt kan man ju säga haha.
sen iallafall lyckades ja tillslut somna om och vaknade av
att jag hade 38.5 graders feber, men den har jag lyckats blivit
av med under dagen konstigt nog, så undrar va det va som kom
helt plötsligt. men förövrigt idag har ja inte gjort ett skit känns det som,
och så fortsätter kvällen också, ska snart sätta mig och kolla andra avenyn
tänkte jag. sen får vi se, om det kanske blir en sväng till systeryster..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra aigner

tack älskade du, du är verkligen bäst, vad skulle jag göra utan dig min bästa vän! <3<3<3<3<3

2009-03-12 @ 20:53:42
Postat av: sandra hauge

Det var inget och tacka för, tack själv gumman!

Hoppas att du hade en bra födelsedag iallafall,

jag älskar dig!

2009-03-17 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0