Klänningar för hela slanten

Nu sitter jag här igen, precis suttit och kollat på massa klänningar igen.
Hittade 2  stycken som jag verkligen fastnade för riktigt mycket.


 

Så nu när pengarna kommer blir det att beställa dom här två även den tidigare
blåa eller vita med samma modell, frågan är vilken bara. vitt eller blått??


hittade precis ännu en till siden klänning i svart, som jag också fastnade för.
så snyggt med svart och siden! Det passar till allt och modellen på klänningen gillar jag, tubtopp.

Kommentarer
Postat av: johannis

oooooooui, skit fin klänning älsklings kusin <3

2009-03-19 @ 21:36:48
Postat av: sandra hauge

åå, tack så mycket!

dom är snart mina ;) sen efter det blir dom dina.

du förresten! har massa kläder här hemma, som du ska få när du kommer hit igen nästa gång :) saknar dig kusin vitamin!

2009-03-19 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0