min helg

Okej, helgen är slut och dax för att börja jobba för min del, segt!
Ser redan fram emot på nästa helg, och hoppas den blir lite bättre än den här.



Fredagen spenderades i karlskoga, tillsammans med allt möjligt folk men
framför allt min sandry. Firade henne och käka mat och hade det trevligt!
tack alla för kvällen, synd bara att den blev som den blev.
Blev inte direkt som tänkt, men helt okej iallafall!
tack speciellt till dig sandra <3
(bilden kanske dyker upp så småning om, såfort jag får dom själv)

Lördagen vaknade jag upp brevid sandra, mysigt!
Sen vidare hem till Örebro för bådas del.
Först stan en sväng, men köpte bara ett par nya
hudfärgade strumpbyxor som va lite glänsande.
Senare fixade vi oss här hemma, sen iväg till Geilans
18 års fest, grattis baby! kvällen blev väl inte direkt någon höjdar
kväll den heller, cacer fest som jag kallar det hahaha!
men tack iallafall, och speciellt tack till Geilan, Sandra och Adam!
Efter det blev det självklart en sväng till mc donalds o godislandet, sen
fortsatte vi hem till mig och kvällen slutade väl som den gjorde ..
somnade tillslut iallafall!

Söndag.. Vaknade upp med Sandra och Geilan, för bra är ni mina skruttar.
Sen drog dom till stan, medans jag stannade hemma och tog det lugnt..
Dagen/kvällen blev som den blev, tyvärr kanske inte den bästa,
men det finns väll en mening till allt, eller ..
Jag vet oxå mycket väl att du läser den här bloggen,
och vill bara påminna dig om allt jag sagt, det är sanningen.
kommer alltid se dig
som en av dom bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0