onsdag och torsdag

Okej, igår blev det inget inlägg hade ingen alls lust eller ork till det.
Men tänkte skriva lite kort och snabbt hur gårdagen såg ut.
Absolut inge speciell, men iallafall. Va ledig, för skönt.
Sen blev det en sväng till stan och träffa kristin och sara.
Senare blev det att kolla runt lite med Sandra,Geilan och Sandras
mamma Jaana, mysigt!

Idag har det vart helt sjukt skön dag, faktiskt.
Först blev det iväg till dagiset o praktisera där, med alla
gulliga barn. Kommit fram till att fan va ja blir glad i barns sällskap,
har hand om åldrarna 1-3 år, så otroligt söta.
Längtar tills den dagen, jag själv ska ha egna barn fan!!
sen blev det iallafall en sväng till stan, blev inte speciellt mycket shoppat.
Men ivarjefall en ny navelpiercing och ett par nya örhängen och tungpiercing
sen hittade jag även ett par skor som jag funderar på att köpa, men det återstår
tills imorgon när min sandra kommer hit, då blire shopping :)

nu ska jag gå och tvätta ansiktet o borsta tänderna och
lägga mig i sängen och kolla på atl tänkte jag,
det var ettag sen jag såg den nu. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0