Thursday,

Okej min blogg blir ju bara tråkigare och tråkigare,
men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Snart helg iallafall, fan va skönt det ska bli!
Det innebär också att jag vart en hel vecka på dagis,
och skött alla tider och vart där varje dag som jag ska ha varit!
Vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen. Fan va jag älskar
barn
alltså, helt sjukt va jag längtar tills man blir äldre och ska ha egna,
så mysigt! Precis suttit och kollat på fresh prince in bel air, älskar den där
serien, alltid vart en favorit. Minns när jag gick i 5:an tror jag det var, följde det
där programet varje dag. Will Smith, bästa skådespelaren. Så sjukt bra!
Nu ska jag iallafall gå och äta, sen får vi se om det blir bio
ikväll istället med mamma<3 det beror lite på,
vad vi orkar och hur ja mår. Mår lite illa och huvudverk, för tillfället..


Kommentarer
Postat av: tellivanelli

jag tycker om den i allafall <3

2009-03-26 @ 19:13:22
URL: http://tellivanelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är, thanks <3

2009-03-27 @ 15:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0