tisdag och onsdag

Hann tyvärr inte lägga in något nytt inlägg igår, och jag vet att de inte är någon
intressant blogg jag har heller, sorry till er som läser! Men vet inte riktigt vad
jag ska skriva om, det är det.


Men gårdagen tillbringades med allt möjligt folk kan man säga,
tack alla för dagen/kvällen. Tanken va att jag med lite folk skulle
dra till karlskoga, wickan för att kolla när haris, wallin,dammiz
och sipan,lillen och jocke skulle uppträda men blev lite ändrade
planer och lite saker ivägen, tyvärr.
Men hoppas det gick bra för er iallafall grabbar!
Min kväll tillbringades ivf tillsammans med Sara och Alexandra <3
Hur kvällen slutade, va ju en annan sak.
Jag lyckades självklart bli utelåst, men det löste sig till slut..

Onsdag, mitt i veckan.
Vaknade upp vid tolv tiden idag, skönt!
Bara legat i sängen o fixat lite och pröva lite klänningar som kom hem idag.
Till och med börjat sy om en klänning i ryggen så får se hur det blir,
resultatet kanske kommer läggas ut, det återstår att se sen när den är klar.
Som ni kanske märker, älskar jag verkligen kläder.
Så kul att bara se hur mycket olika det finns,
önskar man hade hur mycket pengar som  hellst så
man kunde shoppa allt man ville ha nu på en gång!
Är helt sjukt shopping sugen just nu

ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0