klänningar

Så otroligt snyggt med klänningar och speciellt de som är tuptopps formade,
det föredrar jag speciellt. så himla snyggt. Här är några av de som jag troligtvis
kommer beställa in till sommaren ivarjefall.


 
Den blåa första klänningen tycker jag är så sjukt fin!

Den rosa/röda föredrar jag som en klänning till vardags i sommar när
man är brun. Fast jag kommer ta bort ros dekorationerna, passa inte in
på min smak riktigt.

Den lila, är snygg och ser otroligt skön ut. Fast svart kommer jag att beställa.

Den sista blommiga
är så söt! samma med den, den tror jag kommer passa
till sommaren när man är brun.


Sen här är dom två absoluta favoriter som kommer beställas inom kort, så otroligt snygga!




Tänkte för er som ville veta, är dom här klänningarna ifrån lite olika sidor bla:
www.forever21.se,
www.nelly.com
www.asos.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja alla var fett snygga älskling! men ja gillar också den längst ner mest, verkligen och den blåa, den skulle passa dig så bra! <3<3

2009-03-11 @ 19:37:09
Postat av: sandra hauge

Ja, eller hur! fastnade med för dom längst ner speciellt, så sjukt snygga.

Tror du? så du tycker jag ska beställa den blåa? har beslutsångest :)

2009-03-17 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0