adidas

Sådärja, andra inlägget. Det börjar ju bra det här :)
Kom precis hem från stan, man kan nog säga att det är där jag har tillbringat
hela min dag, tillsammans med Kristin och Julia och Mickis.

Har nyss kollat igenom o rensat lite i min garderob och känner att
det är dax och tömma den lite och köpa in lite nytt istället. 
Så sitter här och kollar runt lite på olika kläd sider är
rätt sugen på att beställa någon ny adidas dress.
Har hittat lite olika dresser, men vet inte riktigt vilken av de jag ska beställa.
tröja + byxor blir det iallafall.

Har lite besluts ångest om vilken färg som passar bäst till mig, skriv gärna en kommentar.

dom två första är likadana, den tredje skijer sig bara kragen.

Kommentarer
Postat av: sandra aigner

ja tycker lätt den svarta den var både fin och skulle passa dig, plus att ja tror att du tycker om kragen bättre, men den vita är också skit fin då ditt fina hår kommer fram bättre i vitt. men ja tycker verkligen den svarta <3

2009-03-09 @ 20:10:58
Postat av: amir

mitten älskling

2009-03-09 @ 20:34:29
Postat av: sandra hauge

Ja, jag håller nog med dig. Tror också att jag skulle trivas bättre i den svarta, färgen som passar till allt och kragen som du säger. du känner mig du ;)

Nja, gillar alla tre.. men det blir nog den svarta iallafall! :)



tack för era tips<3

2009-03-17 @ 14:25:58
Postat av: anja

vilken sida hittar man dom kläderna på?:)

2009-03-22 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0