090503

Verkligen inge bra på det här med blogga, inte riktigt min grej.
Känns inte som jag har någon tid eller ork för att sitta och skriva
massa ointressanta inlägg. Men det kommer lite då och då iallfall.

Valborg har det vart, och det måste jag tacka er alla för.
Det var helt okej till en början iallafall, slutet mindre bra.
Började med iallafall att jag och julia fixade oss, senasre
tog bussen mot dennis, då vi oxå mötte natta & hennes kompis,
sen kom även therese och hennes kompisar från hallsberg, för kul!
Lite senare sen kom även elham och carro och gjorde oss sällskap.
Drog hem till dennis, som styrde fest! Efter det blev de fest i tybble,
sämst.. Men tack iallafall alla, för en bra kväll :*

Fredagen blev lugn, men för kul!
träffade sara, cajsa och julia och käkade mc.
sen åkte  vi hem till cajsa, spelade kubb, fotboll
och låg och solade, äntligen är det varmt ute. Nu längtar jag bara tills
man ska kunna ta sig det första doppet. Senare iallafall så
åkte vi runt lite, säger inte ens va vi gjorde, sjuka hahaha!
skrattar bara jag tänker på de, inte normala..
Men för kul va det iallafall, fan va jag längtar tills jag blir 18, säger jag bara!
Senare på kvällen drog vi iallafall ut och käka, för gott.
Sen kom även alexandra, så åkte vi en sväng till pictures o träffa dino o
hans kompisar, tack iallafall alla för en riktigt bra fredag!

Lördag, jag mötte upp elham, ilic o hans kompisar så drog vi
och träffa grabbarna i hallsberg, så länge sen. Kul att se er igen,
spelade basket, fest(?) eller va man nu ska kalla det och bara tog det
lugnt. Drog hem vid halv 1 tror jag den var, men kom ändå inte hem
för ens halv sex imorse, haha sjukt. Blev att jag hoppade av bussen
vid nobel så kom sara och dino och mötte mig så drog vi på fest hemma
hos Julia, helt sjuk kväll, skrattar alltid lika mycket! så stort tack till er alla.

och nu, seeeeg söndag som fan. Precis kommit hem ifrån marieberg med
syster. Hittade inte så mycket, men blev iallafall lite. Nu längtar jag bara
att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig igen, så skönt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0