090507

Nu är jag igång igen. Minns inte riktigt vad jag gjort dom senaste
dagarna. Men har iallafall umgåtts med Julia en hel del :*

Men idag iallafall, så var jag och hälsade på risbergska skolan
på allt folk, saknar några av folket, men verkligen inte skolan..
Det var iallafall trevligt att se alla igen! Senare åkte jag med sara
och kristin upp på stan, tog en fika och bara tog det lugnt.

Helt sjukt vilken magverk jag har haft hela dagen idag, och känns
bara som det blir värre och värre, precis tryckt i mig en 3e alvedon..
Inget intressant, men sjukt jobbigt.

Igår kom även alette hit till örebro, så mötte upp henne på stan.
Så träffade vi kiki och pedram och fika lite bla, trevligt!
Senare kollade runt lite på stan och käka, sen blev det att åka hem
och fixa alette, sminka henne och klippte henne och noppra hennes
ögonbryn och sådär, så mysigt. Sen tog vi även lite nya kort.
Lägger upp dom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0