090515

Okey, äntligen fredag. Bästa fredagen på länge!
Gick modevisning på stora hotellet, gick två föreställningar.
Skippa den sista för att hinna med till amirs 18års fest, som va för bra!

Måste bara säga att modevisningen var för kul och det gick faktiskt helt okej,
tror jagiallafall! Bilder kommer senare, hur jag såg ut var en annan sak haha!
men det var kul tack julia som fixade allt.

Hoppas du hade en jätte bra kväll amir, din fest var nog den bästa på länge iallafall.
Hade för kul! kul folk som var där, så tack alla.
Förutom när alla skulle ta bilen in till stan det var nog det värsta, hahaha shit.
Men hoppas du fick en bra 18års dag iaf och att du hade
kul på krogen sen. STORT tack alla för modevisningen och kvällen :*

Kommentarer
Postat av: bea

svar: Okej :) jag tkr att det såg jättebra ut på genrepet iaf :D och du var HUR snygg som helst!

Jodå, jag kom hem ordentligt igår haha sj då ? ^^

2009-05-16 @ 13:03:21
URL: http://allaboutbea.devote.se
Postat av: aannniaa

bra att du hade kul sandris. hade jag med :D hihi

2009-05-17 @ 21:41:56
URL: http://annabohmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0