090518

Tack alla för helgen :*
(speciellt till fredagen, men lördagen var väl oxå okej, fast jag hamna
där jag hamna,haha! men bra sällskap iallafall. Tack elham,rikard,lukas och alojs!)

Nu är det måndag igen, segt! Längtar tills jag får sommarlov,
är så sjukt trött hela tiden.. Men det gick bra idag på dagiset iaf.
Kom hem för ettag sen, är helt slut. Tänkte försöka lägga mig tidigt
ikväll, vill egentligen redan lägga mig nu men rädd att jag inte kommer
kunna sova hela natten då, eftersom den bara är halv sju. så får nog
vänta ettag till. Ikväll ska jag och mamma mysa lite oxå, ska snart iväg och
handla lite godis och annat gottt sen blire ballar av stål.

På fredag åker iallafall jag och sara till Oslo, ska stanna där över helgen.
För skönt att komma bort ettag och det ska bli så kul.
och då blire shoppping oxå, såklart! vill ha fredag nu!!

Juste, i lördags bokade vi även resa till kroatien, så den 15:e aug så drar vi,
jag, sara, julia sen håller alexandra, cajsa, rikard med fler på att kollar upp om
de får ta ledigt och så. Hoppas alla kan, det kommer bli bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman!

Vi kan ju tyvärr inte göra det:/ pga att det finns folk som kopierar koreografi & det vill vi inte vara med om igen.. Men det kommer fler chanser, så kan du komma & kolla på oss istället:)

2009-05-21 @ 20:52:57
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0