01.29

just nu vet jag inte vad jag gör..
Ligger iaf i sängen och har gjort de i någon timma och
bara legat och blunda men de går verkligen inte att somna,
är klarvaken? men upp till skolan imorn ska ja ändå, de har
jag lovat mig själv får va trött imorn. Men då har jag chansen
att rätta till dygnet iaf.. Imorn har ja praktisk dag så ska ha
butikskök hela dagen, inte speciellt taggad på det.
Hade faktiskt hellre haft en vanlig dag istället, så
slipper man hålla på med massa ombyten o hit och dit, men ajaa..
ska snart slå ihop datorn igen, och ge de ett nytt försök iaf.
Borde trotsallt gått upp tidigare idag, men tänkte inte alls så långt.


Kommentarer
Postat av: sofie

:) ja jackan vill ja mest, den är från stadium men tror den är slut :(

2009-11-04 @ 01:46:27
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: sofie

vart praktiserar du föressten? :)

2009-11-04 @ 01:47:40
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha fan va synd! hade oxå velat haft en sån :)

men de finns liknande på cubus har ja sett.



Ne ja praktiserar inte? men hade PRAKTISK dag asså

själv det min inriktning är så butikskök idag ;p

2009-11-04 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0