05-06 2009

Igår var jag o besökte louise o emmelie, i deras 'nya'
lägenhet. Jätte trevlig tack tjejer, älskar er :)
Vill oxå flytta till eget nu fan, jag och sandra- för er som
inte vet, min närmaste vän eller vad man ska säga.
Vi har iaf kollat lite, men blir nog till sommarn vi flyttar
ihop har vi och våra föräldrar planerat, längtar..

Nu va det iaf redan helg? gu va skönt det känns.
Men känns som det kommer bli en grymt seg, men vet
inte riktigt varför. Tänkte iaf ta tag i kragen nu till helgen,
och passa på att hitta på något kul iallafall. Men känner mig
alltid så seg i kroppen efter skolan o så, känner ni igen er?





Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer bli för bra om vi flyttar, soooooovmorgon!

2009-11-06 @ 19:08:19
Postat av: sofie

låter ju sjuktr nice :D

2009-11-06 @ 19:44:39
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha YES LIVET! :D

2009-11-06 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0