1 november

Godmorgon :*

Tog en ordentlig sovmorgon imorse men det behövdes verkligen
vaknade runt 1 tiden där någongång tror jag det var? så skönt!
Kvällen igår blev trotsallt lång, fast jag bara tillbringa den hemma.

Men dåså, söndag idag och dom flesta börjar skolan imorn? ångest..
Men jag kan va lugn, jag har studiedag både imorn och övermorgon
så börjar inte för ens på onsdag igen. Men tänkte iaf försöka passa på
att plugga lite under dom här två dagarna så jag blir helt klar!


Förresten! Idag räknade jag ner dagarna igen till min 18års dag, det är
endast 75 dagar kvar, LIVET! Gu va jag längtar, det är sjukt.

Nu har jag inget mer att tillägga och tycker själv, vilket tråkigt inlägg bara en
massa tråkig o ointressant text, men gör de bara som ett litet minne till mig
själv så jag ska minnas lite vad jag gjort, alltid kul och kunna gå tillbaka och kolla.
Men vi hörs senare, peace haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0