3 november

helu, vaknade för inte så länge sen vid 13.00 där någongång.
Så sköönt sov jag inatt förutom att jag vaknade av en helt cp dröm,
att jag och min bror sen minns jag inte fler vilka som var med men iaf
vi var på badhuset sen så hade någon tappat ner en nyckel på botten av
det djupaste (och alltid när jag var mindre älska jag att bada, och det gör jag
fortfarande, men iaf så ville jag alltid kunna dyka ner på botten men fick alltid
någon sorts panik när jag nästan va nere och var tvungen att simma upp iaf).
Men sen nu, lyckades jag iaf äntligen komma ner och precis när jag är ngr cm
ovanför så ser jag hur min bror precis kommer simmandes under mig och fångar den
och simmar upp med den. Så blir jag lite så besviken och får panik att jag inte kan
hålla andan längre så kan jag inte simma upp, de va som om ja satt fast så ser
jag bara hur glada alla blir där uppe när johan kommer upp med den.
Men själv vaknar jag av panik för att jag inte kunde andas mer
under vattnet haha, helt wierd jag vet.. Men jaja, idag kommer
mamma hem ist hon valde att stanna kvar en natt
till. Så nu har jag städat lite extra sen jag vaknade.
Så nu är det klart iaf, och har precis satt på mig en ansiktsmask
om ska va bra för stress och lite sådär tror jag det stod?
& självklart rengör huden.



Ser jätte äcklig ut, men luktar jätte gott friskt typ.
Men finns att köpa lite vart som helst, jag köpte ifrån
kicks iaf och det är en hel burk typ, så det är inte en
sån här engångs mask eller vad man säger. Men det
är upp till var och en om man vill unna sig lite extra
då och då, eller om det räcker med en sån där engångs.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha knas dröm?

va mysig tröjan ser ut att vara :D

2009-11-03 @ 15:04:58
URL: http://s
Postat av: Anonym

sv till sofie:

Haha yes, jag vet!

Ja den är skön, finns att köpa på wezc :)

så står de det över hela ryggen.

2009-11-03 @ 15:12:35
Postat av: sofie

du måste hinna till matchen jue :/:o

2009-11-03 @ 15:13:37
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till sofie:

aa jag vet :/ men jag tror ja hinner!

2009-11-03 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0