helgen

Hinner inte uppdatera mig så mycket längre som ni märker, men det
beror på att nu har skolan börjat igen och då känns det mer lämpligt
att ängna tid till det än den här bloggen som jag bara har för skoj skull.

Helgen tänkte jag berätta lite kortfattat om iaf, det var nog den bästa helgen
på länge till o med, så otroligt skönt och så behövligt!
Fredags va jag bara hemma, kolla idol med alla tjejer som kom hit.
Sen så satte jag o mamma igång o sjöng en massa så kul haha!
Så fick vi även sällskap av Sandra som kom vid halv ett tiden.
Sjukt va kul jag har i erat sällskap + dig johan (min bror) såklart.
Riktigt nice kväll faktiskt :)

Lördagen vakna ja o sandra vid 3 tror ja klockan hann bli, så blev
en lång sovmorgon så hann inte riktigt med vad jag tänkt. Men
senare sen tog jag iaf bussen mot hovsta och gjorde julia sällskap,
åt massa gott och kollade massa film- Dark country, Miss March & Stan Helsing.
Ni måste kolla Miss March både jag o julia skratta som ja vet inte vad alltså,
och det är inte ofta de händer när ja kollar film, men den va grymt rolig!

Somsagt lite kort om min helg, så bra.. Tack alla :*


Kommentarer
Postat av: Nirode

UUUFF UFFF !! VILKEN KATT BILD! NO KIDDING! :D (HELBILDEN)

2009-11-09 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0