längtar!

Det är så mycket jag ser fram emot just nu,
kan inte tiden bara gå lite snabbare, fast ändå inte..


Tänk er, att nu är snön här och det är snart julafton
det är bara 49 dagar kvar? det är ju nästan ingenting.
Alltid mysigt med julafton, hela familjen samlad,
släkten träffas, äter massa god mat o dryck,
massa julgodis
, frukter, paket, kalle anka och bara massa mys!!
-dock mycket roligare när man var mindre..
Men kommer alltid vara lika mysigt, enligt mig.

Sen när det vart julafton är det bara 7 dagar kvar så är det nyår
om man räknar från idag är det 56 dagar kvar, och det har
gått och blivit årets höjdpunkt? det roligaste man firar, då man
är med alla vänner hela kvällen och bara har kul tillsammans!

sen.. MIN 18ÅRS DAG! 15 dagar senare, och om man räknar från o med
idag 70 dagar kvar. Som jag har längtat och fortfarande gör, men det
tar sig. Som jag sagt tidigare vet jag inte egentligen vad de är som får mig
att längta så mycket till det. Men känns som mer möjligheter och ja, vill
helt enkelt va 18, då ska ja, JAG SKA! (hemlis..)
17 känns som en så meningslös ålder.

Finns mycket mer jag ser fram emot såklart, men det som ligger närmast
just nu är iaf dom här tre olika höjdpunkterna :)



Kommentarer
Postat av: sandra

ah det kommer bli så kul, just nu har jag iallafall så sjukt tråkigt, musiken är inte ens bra, och då är det illa!

och tack sandra för att du uppmuntar mig så mycket med att fylla 17 år,käns så bra nu med den meningslösa åldern! :)



älskar dig bästy

2009-11-06 @ 19:06:15
Postat av: Anonym

Ja har med för tråkigt kan ja nöja dig med :p

fan, vet inte om ja ska dra ut med tjejerna fast ändå vet ja inte om ja pallar? eller om ja bara ska dra hem till sara o kolla idol med dom? :s



hahah sorry gumman, men de är sant. Men bättre 17 än 16 ett år närmare :)

2009-11-06 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0