onsdag & torsdag

sorry för min dåliga uppdatering, men nu kommer det iaf ett nytt inlägg.
orkade aldrig igår, var helt slut när jag kom hem plus att jag inte känner
mig riktigt helt frisk? Var iaf en sväng på marieberg igår med jay, hittade ingenting
tyvärr. Eller jo juste två klänningar, som jag fick av pappa idag, thx pappa :*
Det var iaf två svarta klänningar från bik bok.

Nyss kommit hem iaf, vart o klippt mig på den nya salongen fresh,
julia som klippte mig. Blev nöjd! Som tur var, annars brukar jag hata
att gå till frisörer för det känns alltid som man blir korthårig när man
går där ifrån, men julia lyckades bra!

Innan jag va o klippte mig hann jag även med en sväng på stan med sandra
käkade o kollade lite snabbt på lite kläder. Hittade en jätte snygg klänning från
vero moda, som jag tänkte köpa imorgon.

Imorgon är det även dax för min lilla överaskning, om ni minns att ja snacka om
det i ett tidigare inlägg när jag hade målat två bilder på en klänning.
Så ni får se sen vad jag tänkt! Nu ska jag hoppa i duschen o fixa
lite kvällsfika till mami o mig tänkte jag, sen lägga mig i sängen o kolla
tv o sådär bara, kanske blir att jag hamnar här en stund till sen men de
återstår att se! ciao





Kommentarer
Postat av: anna

du e ful och du suger!!!

2009-11-13 @ 00:50:15
Postat av: kristin

akta puckooooot

2009-11-13 @ 00:52:26
Postat av: anna

blää

2009-11-13 @ 00:54:03
Postat av: Beundrare!

Anna ditt cp! :) Sandra är bra!

2009-11-13 @ 14:17:45
Postat av: Anonym

hahah okej!



2009-11-14 @ 17:47:07
Postat av: Anonym

svar från mig det senaste.

2009-11-14 @ 17:47:30
Postat av: Beundrare!

"hahah okej!" Rolig människa!

2009-11-19 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0